Her kan du se billeder fra det gamle Odense.
80.155 Odense, Sct. Albani kirke.
80.165 Odense Stålstræde set fra Asylgade.
13635-10.17 Ved Park Hotel.
13635-10.16 Ved Park Hotel.
13635-10.15 Ved Park Hotel.
14216.1 Dessaus fabrikker.
13635-1.14 Ukendt sted i Odense. 17. maj 1930.
70.85 Odinstårnet Odense 1935
70.84 Odinstårnet Odense 1935
56.18 Formodentlig ved Odense år 1949.
56.17 Formodentlig ved Odense år 1949.
56.16 Odense år 1949. H.C Andersens hus.
56.15 Formodentlig ved Odense år 1949.
56.14 Odense år 1949. FB Odense 29.10.2023
56.12 Odinsgade 39, Odense år 1949.
55.38 Odense Rådhus, set fra der hvor Hereford Beefstouw ligger og lå for lidt over 30 år siden.
37.16 Familien Eges billeder. Poul Møllersvej 19, Odense.
37.10 Familien Eges billeder. Ukendt sted i Odense.
Ella Brøndums besøg i Odense, år 1923. Se andre af Ellas billeder HER
57.225 Folketeatret, Odense 7. juli 1924
57.210 Roarshus, Fælledvej, Odense
57.230 7. juli 1924 måske Odense
57.30 Besøg på Søpavillonen, Stige Ø, Valdemarsdag 1923.
57.31 Besøg på Søpavillonen, Stige Ø, Valdemarsdag 1923.
57.32 Besøg på Søpavillonen, Stige Ø, Valdemarsdag 1923.
57.33 Besøg på Søpavillonen, Stige Ø, Valdemarsdag 1923.
57.34 Besøg på Søpavillonen, Stige Ø, Valdemarsdag 1923.
57.73 Ansgarkirken, Odense forår 1923
57.74 Søndre Boulevard /Ansgarkirken, Odense forår 1923
57.209 Munkebo kro, forår 1924.
57.226 måske Kongens Have, Odense 9. juli 1924
57.227 måske Kongens Have, Odense 9. juli 1924
57.228 måske Kongens Have, Odense 9. juli 1924
57.229

Motorvogn 11 stammer fra den første levering af motorvogne til Odense ved sporvejens åbning i 1911, hvor ASEA (Almänna Svenska Elektriska Aktiebolaget, Västerås) leverede netop 11 vogne. I 1913 tilkom yderligere tre vogne af samme type. De fleste af vognene – også denne – holdt ud lige til nedlæggelsen i 1952.Den åbne bivogn er en af otte, der blev leveret fra ASEA i 1911 til åbningen af sporvejen. Konduktøren billetterede under kørslen, gående på trinbrættet. Datidens motorer har ikke kunnet give vogntoget (især ikke et på tre vogne) nogen særlig hurtig kørsel, så det har ikke været så farligt for konduktøren, som det var på jernbanerne, hvor en tilsvarende billettering foregik.
Den bageste bivogn, nr. 33, blev leveret fra ASEA i 1913 i en serie på fire bivogne. Vognene fik et udseende, som i store træk svarede til motorvognenes. I 1925-26 fik de fire vogne lukkede endeperroner og forlænget akselafstand – så fotoet er fra perioden 1913-25
